Temat: „Z innej perspektywy – o sobie i zarządzaniu zespołem”
Termin realizacji 2019
Ilość osób: 21
Celem szkolenia był rozwój kompetencji menedżerskich kierowników międzynarodowej sieci sklepów odzieżowych. Główne aspekty szkolenia zostały zdefiniowane na moim spotkaniu z przełożonym uczestników oraz działem HR. Ustaliliśmy, że skupimy się na budowaniu autorytetu, różnorodności i motywacji zespołu.
Realizacja Programu szkolenia
Poniższy program został zrealizowany w całości zgodnie z ustalonymi założeniami na etapie planowania szkolenia.
1. O co tutaj chodzi? – Wprowadzenie do tematu spotkania. |
2. Inni czy tacy sami? – Motywowanie zespołu |
3. Cztery kolory, wiele osobowości· mini test diagnozy osobowości· model DISC – mini prezentacja· typy osobowości zespołu – praca grupowa |
4. Najważniejsze narzędzie kierownika· kto jest dla Ciebie autorytetem?· autorytet jako narzędzie wywierania wpływu· jak mogę wzmocnić mój autorytet na każdym poziomie? |
5. Podsumowanie spotkania.· Jak wykorzystać, to co wiem, do zarządzania zespołem. |
Czas trwania i metody
Szkolenie trwało 3,5 godziny wliczając dwie przerwy nie przekraczające 10 minut. Bardzo się cieszę, że zaplanowałam duże tempo i dynamiczny przebieg. Okazało się, że grupa menedżerów jest dokładnie na swoim miejscu – kompetencje liderskie, orientacja na cel i potrzeba konkretów. Tak też było.
Pytanie z ankiety: Co się Pani/Panu szczególnie podobało w szkoleniu? – odpowiedzi dosłowne uczestników.
Aktywizacja całej grupy, jasność przekazywanych informacji praz ilość informacji versus czas szkolenia
Luźna, miła atmosfera
Otwartość prowadzącej, konkretne informacje i ciekawe workshopy
Atmosfera pozytywna
Atmosfera, informacje dot. typów osobowości, quizy
Współpraca z grupą
Forma szkolenia. Zaangażowanie grupy – nie był to nudny wykład.
Energia, przygotowanie merytoryczne
Poznanie typów osobowości
Atmosfera
Dynamika szkolenia/spotkania.
Ludzie
Atmosfera swobodna, praca w grupach
Nowe zagadnienia
Aktywne szkolenie, brak monotematów
Zadania, płynne przechodzenie do kolejnych punktów szkolenia
Podejście prowadzącego, atmosfera
Zadania grupowe, analiza osobowości
Atmosfera, przygotowanie, wiedza i profesjonalizm prowadzącej; zasady
Mogłem poznać lepiej siebie oraz inne osoby biorące udział w szkoleniu
Intensywność szkolenia, zadania, konkrety