Idealna sytuacja, kiedy wraz z awansem pracownicy otrzymują od firmy szansę na rozwój kompetencji. Tak stało się w przypadku klienta, z którym współpracuję od ubiegłego roku (firma produkcyjna w Wielkopolsce).
Program był „skrojony na miarę”. Poprzedziliśmy go dokładnym zdefiniowaniem kompetencji z perspektywy firmy, kultury organizacji, wymagań na stanowisku i odpowiedzialności w kierowaniu zespołem. W efekcie wyszły nam 4 główne filary szkolenia:
- Komunikacja – Komunikuj się z innymi ludźmi najlepiej jak potrafisz
- Koordynacja zespołu – Bądź liderką zespołu, masz do tego prawo
- Podejmowanie decyzji – Twoje decyzje mają teraz jeszcze większą moc, podejmuj je odpowiedzialnie.
- Współpraca – Nie jesteś sama, pamiętaj o współpracownikach.
Szkolenia zrealizowałam w kwietniu 2019.
Według odpowiedzi udzielonych w ankietach uczestnikom najbardziej podobało się w szkoleniu:
Bardzo dużo przydatnych informacji odnośnie tego jak komunikować się z grupą, na co zwracać uwagę, dużo pomocnych wiadomości.
Szczera rozmowa, przekazanie informacji pracy w zespole.
Cały program szkolenia, który pozwolił mi bardziej z pewnością siebie podejść do obowiązków, które będę wykonywała.
Kręgle. (Regina May: chodzi o kręgle użyte do treningu udzielania informacji zwrotnych)
Bezpośrednia postawa p.Reginy w stosunku do nas.
Przekazanie odpowiednich argumentacji odnośnie zarządzania ludźmi i nie tylko.
Swoboda komunikacji, jasność przekazywanych informacji, miła atmosfera.
Jasność przekazania informacji, forma szkolenia, możliwość zadawania pytań.
Całe szkolenie pomogło w odnalezieniu się w nowej sytuacji.
Podobało mi się przekazywanie informacji / wiedzy jak współpracować / komunikować się z zespołem.
Atmosfera.
Jak być asertywnym.
Wszystko było bardzo dobrze.
Prowadząca pani Regina bardzo profesjonalna.
Regina prowadziła pięknie to szkolenie.